نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5279
-
الف
+

بازیگران ایرانی که نقش «خلبان» را بازی کردند + تصاویر

در این گزارش با بازیگران ایرانی که تاکنون در نقش خلبان ظاهر شده اند، آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم2، تجربه نقش آفرینی در شخصیت ‌های مختلف یکی از جذاب‌ترین بخش‌های حرفه بازیگری است که بازیگران بسیاری از آن به عنوان نکته‌ای مثبت در تجربیات خود یاد می‌کنند.

در سینما و تلویزیون ایران بازیگرانی هستند که با نقش «خلبان» مقابل کمره رفتند و خوش درخشیدند.

بر همین اساس به بهانه نشر سریال «شوق پرواز» از آی فیلم2، در این گزارش به سراغ بازیگرانی رفتیم که به عنوان «خلبان» در آثار تلویزیونی ظاهر شدند:

«شهاب حسینی» 

«شهاب حسینی» ستاره مشهور سینما و تلویزیون ایران در سال 1390 خورشیدی در سریال «شوق پرواز» در نقش شهید «عباس بابایی» خلبان ماهر ایرانی نقش آفرینی کرد.

این سریال درباره زنی است که تحقیقات خود را درباره زندگی «عباس بابایی» آغاز می‌كند و اطلاعات ارزشمندی کسب می کند اما در یك حادثه ترافیکی مجروح شده و به کما می‌رود. 

«شهرام حقیقت دوست»

«شهرام حقیقت دوست» نیز در سریال «شوق پرواز» در کنار «شهاب حسینی» ایفای نقش کرد.

او در این سریال در نقش «سعید خجسته فر» ایفای نقش کرد، جوانی که در کنار شهید «بابایی» به حرفه خلبانی مصروف است و دوست صمیمی‌ وی می باشد.  

«شاهرخ استخری»

سریال «پرواز در ارتفاع صفر» از دیگر سریال های تلویزیونی بود که شاهد نقش آفرینی بازیگرانی در نقش «خلبان» بود.

قصه این سریال درباره زندگی یک خلبان با بازی «شاهرخ استخری» است که به تازگی ازدواج کرده و همزمان با شروع زندگی‌اش بین انتخاب زندگی و حضور در جنگ دچار تردید می‌شود.

«عمار تفتی»

«عمار تفتی» نیز در نقش فریدون در سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در کنار «شاهرخ استخری» در نقش یک خلبان ظاهر شد و لباس خلبانی به تن کرد. 

«پارسا پیروزفر» 

«پارسا پیروزفر» در سریال «در چشم باد» نقش یک خلبان را بازی می کند که پس از ترک نامزدش «ایران نخجوان» در جنگ جهانی دوم با متفقین می‌جنگد و پس از جنگ دستگیر و به خارج از ایران تبعید می‌شود.

سریال «در چشم باد» قصه زندگی یک فامیل ایرانی است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان ازحدود یک قرن پیش در دوره قیام یکی از مجاهدان ایرانی به نام میرزا کوچک جنگلی علیه اشغالگران انگلیسی در جنگلهای شمال ایران تا آزادسازی شهر خرمشهر درجنگ بین ایران وعراق به تصویر کشیده می‌شود.

گفتنی است که سریال «شوق پرواز» هر روز ساعت 20 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

بیشتر بخوانید:

تماشای سریال «شوق پرواز»

تماشای سریال «در چشم باد»

م ح

نظر شما
ارسال نظر